COMPO’s advies voor alle vragen rond tuinieren - met jarenlange ervaring, de klok rond.
Onze COMPO-chatbot is de eerste hulp bij tuinieren, DHZ en plantenbescherming. De chatbot combineert kennis uit verschillende vakgebieden en geeft jou precieze antwoorden op jouw vragen. Of je nu op zoek bent naar tips voor jouw volgende tuinproject of ondersteuning nodig hebt bij de verzorging van jouw planten : onze chatbot staat klaar om al jouw vragen te beantwoorden!
De COMPO-chatbot maakt gebruik van een complex neuraal netwerk met verschillende algoritmen die met elkaar verstrengelen. Dit grote taalmodel (LLM - Large Language Model) werd geprogrammeerd om enorme hoeveelheden teksten over allerlei onderwerpen te verwerken en een geavanceerde taalherkenning te ontwikkelen. Op die manier kan de chatbot informatie uit teksten halen, deze opnieuw samenstellen en vragen beantwoorden met eigen formuleringen.
Onze chatbot kent alle COMPO-producten en de vakkundig samengestelde inhoud van onze adviespagina’s op onze website. Hij heeft dan ook een heel uitgebreide kennis van de plantenwereld. Hij leert voortdurend, ook door jouw evaluatie van de antwoorden.
Onze chatbot zal niet altijd 100% correct antwoorden, maar komt wel heel dicht in de buurt van onze vakkennis. Stel daarom altijd kritische vragen en contacteer bij twijfel onze experten via onze contactformulier.
Met deze chatbot wil COMPO een nieuwe service ter beschikking stellen die jou op elk moment van de dag ondersteunt met planten- en tuinadvies. Hieronder vind je enkele gevallen waarin onze chatbot van dienst kan zijn :
Er komen ongetwijfeld heel wat vragen wanneer je een tuinproject hebt gestart of wanneer je meer leven in je appartement wilt brengen.
Stel gewoon jouw vraag aan ons!
De chatbot interpreteert en analyseert de ingevoerde gegevens om voor jou de juiste informatie voor te bereiden uit een grote database. Het antwoord is vaak afgestemd op jouw individuele behoeften. Door de enorme database en de mogelijkheid om informatie te combineren, kan de chatbot vragen beantwoorden die hij nog nooit eerder heeft ontvangen. Kunstmatige intelligentie is echter geen wandelende encyclopedie. Er zijn ongetwijfeld ook dingen die de chatbot niet kan :
Disclaimer : deze adviesdienst maakt gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) om geautomatiseerde antwoorden op uw vragen en zorgen te genereren. Hoewel wij ernaar streven om u te voorzien van nauwkeurige en nuttige informatie, kunnen wij de juistheid, volledigheid of actualiteit van de verstrekte informatie niet garanderen. Het gebruik van de informatie en de adviezen op deze dienst is op eigen risico. Verder zijn de gebruiksvoorwaarden vermeld op de website van toepassing.